Friday 17 June 2011

Sony Playstation Portable (PSP) Phone?

Bagi yang kaki game ni mesti pernah main PSP kan? Inovasi Sony dilihat begitu mengkagumkan di atas penciptaan beberapa model PSP yang terbaru seperti PSP Go dan juga Playstation Vita. Namun terdapat pelbagai spekulasi mengenai kewujudan PSP Phone pulak, kalau kita search kat internet banyak design2 yang direka untuk PSP Phone namun tak ada pengesahan yang mana satu yang betul. So kat sini aku tunjuk kan je la mana yang dikatakan PSP Phone yang mungkin real berdasarkan design nya yang cool..hehe..






Amacam? cool tak design dia? Berdasarkan gambar kat atas ni ada logo Sony Ericsson dan mungkin PSP Phone ni merupakan gabungan daripada PSP dan juga handphone Sony Ericsson, yela..dua2 di bawah syarikat Sony so tak jadi masalah la nak gabungkan ke apa..lagi pun ok apa..kan? Then aku tunjuk pulak apa yang dikatakan penggabungan kedua-dua produk yang sebenar dan dikenali sebagai Sony Ericsson Xperia Play yang juga mempunyai codename sebagai Zeus.


*tapi bagi pendapat aku la..Zeus ni bukan PSP kot dan ia cuma handphone untuk game macam N-Gage tapi boleh main game PSP dan ia cuma mempunyai lesen dari Playstation sebab kita dapat tengok keypad dia yang mempunyai icon Playstation seperti bulat, segi tiga, petak dan X tu sama dengan PSP..tambahan pulak tak ada lambang Playstation pun kat Zeus ni..mungkin la..teori aku je..hehe..


5 comments:

HAKMI said...

itu info sudah lama daa, spekulasi sebelum pengumuman xperia play....nice layout, font cantik, neat n clean aku suka ko punya blog arrangement

M.Z's Site said...

tak apa, sebab ada yang masih tak tahu so boleh lagi nak share..hehe..ok thanks..memang saya suka blog yang macam ni..

Anonymous said...

Usually I don't learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to try and do so! Your writing taste has been surprised me. Thank you, quite great article.

Visit my webpage: Online Games

Anonymous said...

I do trust all of the concepts you've introduced in your post. They are really convincing and will certainly work. Still, the posts are too brief for starters. May you please prolong them a bit from subsequent time? Thanks for the post.

Here is my weblog; Online Batman Games

Anonymous said...

After exploring a handful of the blog articles
on your website, I really appreciate your way of blogging.

I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking
back soon. Please check out my website as well and let me know what you think.


Check out my page ... Free Games

Post a Comment