Thursday, 16 June 2011

10 Spesis Anjing Paling Berbahaya di Dunia

Tak semua spesis anjing tu boleh dijadikan sebagai kawan manusia, kerana terdapat spesis anjing yang boleh mengancam manusia walaupun ia sudah dijinakkan dari kecil lagi..mana tak sebab dah ada kes kanak-kanak dibaham anjing, pelancong dibaham anjing..baca paper tak? mesti korang ade baca kan kes pasal anjing ni? time kecik anjing2 ni memang la comel, rasa nak peluk je..tapi bila dah besar, muka bengis..kat sini korang boleh lihat 10 spesis anjing yang paling berbahaya dunia ni..


10. Dalmatians





09. Boxer




08. Presa Canario




07. Chow Chow




06. Doberman Pinschers




05. Alaskan Malamutes




04. Siberian Huskies



03. German Shepherds


02. Rottweiler




01. Pit Bulls




*aku tengok Pit Bulls ni pun dah seram dah..badan tegap gila..dan memang banyak kematian dilaporkan mengenai serangan anjing Pit Bulls ni..terutama sekali kat Amerika Syarikat..aku dah tengok dah gambar2 mangsa Pit Bulls kat internet..ngeri..aku malas nak letak kat blog aku sebab blog aku ni umum..korang cari la sendiri ye kat internet..dahsyat weh..





1 comments:

ASaDa RyutaRo said...

comel giler siberian huskies. tapi dah masuk dalam 10 berbahaya, menakutkan jugak. hahaha..

pit bulls sungguh menyeramkan.

Post a Comment