Thursday 16 June 2011

Cokelat Bar Terbesar di Dunia

Cokelat? Siapa yang tak suka? Aku ni dah la antara orang yang gila cokelat..hehe..kalau duit banyak, banyak la aku beli and makan sampai muak. Kat sini aku tunjukkan cokelat bar yang terbesar dan terberat yang pernah dihasilkan oleh manusia. Cokelat ni dihasilkan di Armenia oleh kilang cokelat Grand Candy sempena ulangtahun kilang tu yang ke-10. Berat cokelat ni adalah 4,400 kg bersamaan 4.4 tan! Kereta pun tak berat camni..dan ia mempunyai panjang 224 inci, lebar 110 inci, dan ketebalan 10 inci. Koko cokelat ni diimport dari pengeluar koko terbaik iaitu Ghana. Agak2 korang sampai bila nak habiskan ni? hehe..








*kalau korang nak tahu, cokelat ni diagihkan kepada orang ramai secara percuma selepas diiktiraf sebagai rekod terbaru cokelat bar terbesar dunia oleh pegawai Guinness..sumpah aku jeles sebab tak dapat free..hehe..





3 comments:

Azzua said...

eeeeeeeeee..naaakkk..sdapnyeeee..;)

Yusuf Tayyob said...

Aku Nak TomPanG ManDi.. BoLeh x??

Anonymous said...

Bila diberitahu coklat terbaik dari Ghana. Teringat Whittakers Chocolate almond gold. Humakaihhh...sedapnya!!!!

Post a Comment