Thursday, 16 June 2011

Bayi yang mempunyai nama terpanjang di dunia

Bayi ini berasal daripada UK, bayi ni jugak mempunyai 1 nama pertama, 25 nama tengah, dan 1 nama keluarga. Dan 25 nama tengah diambil bersempena nama peninju2 terhebat dunia. Ni la akibat kalau mak bapak fanatik dengan boxing pastu nak letak semua nama star2 boxing dalam nama anak dorang..haha..dan nama bayi ni ialah:

“Autumn Sullivan Corbett Fitzsimmons Jeffries Hart Burns Johnson Willard Dempsey Tunney Schmeling Sharkey Carnera Baer Braddock Louis Charles Walcott Marciano Patterson Johansson Liston Clay Frazier Foreman Brown.”

dan ni la dia bayi tersebut:


*aku rasa mak bapak dia pun tak ingat nama anak dorang ni..tu la, menggatal sangat letak nama panjang2..tapi apsal nama Mike Tyson dengan Muhammad Ali tak ade? hehe..



1 comments:

Cik Wawa said...

Panjangnyeee..ish..

Post a Comment