Thursday, 23 June 2011

Gambar-gambar Tentera yang Lucu 1

Ramai yang berfikir tentera itu berkait dengan disiplin, berani, sempurna, macho, segak dan sebagainya. Memang most tentera memang macam tu la..tapi tentera itu manusia biasa macam kita jugak, cuma profesion dorang berbeza. Kat sini aku tunjukkan gambar-gambar yang lucu disebabkan gelagat dorang yang kebosanan semasa di kem dan ada juga kemalangan yang melucukan disebabkan oleh mereka..












armed men VS girls
















 ops!









 this little boy was awesome..haha














apsal dorang pelik tengok obama tu?


2 comments:

Sir Nash said...

background baru der? hehe. aku ske aladdin tu, hehe. agak2 die ngan jet tu mane laju, haha.
http://nashfahrenheit.blogspot.com

M.Z's Site said...

haha..aladin lagi laju..

Post a Comment