Thursday, 23 June 2011

Pendaki Gunung yang Ekstrim: Berani atau Gila?

Kalau korang tengok gambar-gambar kat bawah ni korang akan fikir dorang ni gila atau berani? Mendaki tu tak la hairan sangat..tapi dorang ni memilih dinding gunung yang tinggi sebagai tempat tidur dengan menggantungkan platform atau khemah. Aku wonder jugak macam mana dorang ni pasang tempat tidur kat kawasan macam tu..








*sekali tiba-tiba putus tali..memang tidur selama-lamanya la jawabnya..



3 comments:

Faziera193 said...

ni gile ni.. haha

AnakJati said...

rasanya ada tak rakyat Malaysia boleh buat cam tu ???

shazmir said...

hebat..!

Post a Comment